נהוג לבקר משפחה אבלה ולנחמם בתקופת ישיבתה שבעה על מות יקירה. לעיתים בית נפטר אינו יכול להכיל את כמות המנחמים או לחילופין המשפחה מעוניינת במקום רחב ונוח שיוכלו לקבל את כל המנחמים במקום רחב, נוח ומכובד. לשם כך ניתן להשכיר אוהל שיכיל את כל הציוד המיועד למטרה זו. ישנם אוהלים להשכרה בכל הגדלים ולכל מזג אוויר. ההשכרה כוללת הרכבה מיד לאחר מועד ההלוויה ופירוק בתום ימי האבל. הציוד הינו מגוון החל משולחנות וכסאות, חימום/קירור, כיבוד וכלים חד פעמיים, מיחם, הגברה ואף קייטרינג יומי למשפחה האבלה וכן ארגון קייטרינג לסעודת המצווה בתום ימי האבל.

בכדי שהמשפחה תוכל להתרכז באבלה ובקבלת המנחמים בצורה מכובדת, 'דרך אחרת' מסייעת לארגן את כל הנושא החל מהשכרת האוהל המתאים, הציוד שנכלל בתוכו וכלה בדאגה יומיומית לצרכי המשפחה עד לתום ימי השבעה והחזרת הציוד לבעליו. 'דרך אחרת' מיומנת ומקצועית המעניקה שירות בעל אמפטיה ורגישות המותאם לצרכי המשפחה האבלה.

מאפשרים לאבלים לנהל בקלות את השבעה

ככל שאבלים שזה עתה אבדו אדם יקר יוכלו לנהל בקלות רבה את תקופת השבעה, כך הם ירגישו שהתעסקו לחלוטין עם זכרו של הנפטר ולא עם אופרציות מורכבות או מסובכות שהקשו עליהם מאוד. בזכות השכרת אוהלים לאבלים קושי כזה לא יהיה קיים, והאבלים ירגישו כיצד הקושי היחיד הוא הפרידה מהנפטר.

בישראל אנו כבר יכולים למצוא לא מעט חברות שמציעות אוהלים כאלו על מנת שכל אבל יוכל לעבור את תקופת השבעה בצורה נוחה הרבה יותר. בזכות בחירה נכונה של אוהל ובזכות הישענות על חברה שבאמת מתמחה בכך, אפשר לנהל את שאר מרכיבי השבעה בקלות רבה כשכל מי שישהה באוהל ירגיש בנוח.

התוספות שחברה איכותית יכולה להציע

ריבוי האפשרויות לבחירה שקיים היום בשוק הישראלי, מראה כיצד יש אבלים שיכולים להזמין לא רק אוהל פשוט, אלא ליצור קומפלקס שלם שיתאים לאבלים ולמנחמים בין אם מדובר על ישוב מרוחק, על מזג אוויר קיצוני, או על כל מצב אחר. כך מדובר על השכרת אוהלים לאבלים הכוללת גם תוספות שמקלות עוד יותר.

תוספות אלה יכולות להיות קשורות לרצון של האבלים להנעים יותר את האוויר בקיץ או בחורף, לאפשר הגשת אוכל בצורה מסודרת ועוד. בשורה התחתונה ראוי שכל מי שנקלע לתקופה קשה כמו זו, יבחן את העניין של השכרת אוהלים לאבלים גם מזווית שקשורה לעוד היבטים המאפיינים את תקופת השבעה בדת היהודית.

מדובר על הוצאה כספית חכמה

ברור לכולנו שמחירו של אוהל מסוים בו ייעשה שימוש בתקופת השבעה הוא דבר שיכול להיות לא פשוט עבור משפחה מסוימת. זאת למרות שבדיקה רצינית של ההיצע הגדול יכולה להביא להזמנה מושכלת מאוד שתראה עד כמה המחיר שהתבקש על אוהל מסוים הוא בהחלט הוגן ובהחלט מציג בחיוב את החברה שהציע אותו.

כלומר, חשוב מאוד לדעת שגם אם מדובר על הוצאה כספית לא פשוטה עבור אבלים מסוימים, הרי שמדובר על הוצאה חכמה מאוד. זאת מאחר ושירות של השכרת אוהלים לאבלים יכול בהחלט להיות שווה את הסכום שהתבקש עבור האוהל מאחר והאוהל יצר מקום נוח עבור המספר הרב של אנשים שהתקבצו לחלוק כבוד לנפטר.