בעת פטירתו של אדם אנו נפרדים ממנו בטקס ההלוויה ומלווים אותו בדרכו האחרונה אל הקבורה, הכל קורה מהר ובפרק זמן קצר מאוד מרגע פטירתו ועד לקבורתו. לעיתים עדיין לא הספקנו להיפרד כמו שרצינו, אנו הלומי כאב וקשה לנו להתבטא כיאות. ואכן כאשר עוברים שלושים הימים או השנה לפטירתו אנו מקבלים מעין הזדמנות שנייה ומקיימים טקס אזכרה לזכרו, בבית העלמין ולעיתים טקס נוסף בבית או בכל מקום אחר שנבחר.

בטקס זה נוכל להספיד, להזכיר, להוקיר ולתת ביטוי ממשי לדרכו ופועלו של הנפטר. יש לנו מספיק זמן לתכנן את הטקס מבחינת תכניו וכל שכן מבחינת הלוגיסטיקה שלו. השכרת כסאות לקהל שיישב, מערכת הגברה, הצללה/מחסה מהגשם, פרחים ועוד.

ב'דרך אחרת', תחת קורת גג אחת תוכלו למצוא את כל החבילה החל מהפקת הטקס על כל תכניו וכלה בכל המערך הלוגיסטי. 'דרך אחרת' תסייע לכם מניסיונה העשיר והמגוון לבנות טקס מכובד המותאם לכם ולדרכו של הנפטר וכן תדאג לכל הצד הלוגיסטי, כסאות, הצללה מהשמש/מחסה מהגשם, כיבוד, מים, פרחים וחלוקי נחל, מערכת הגברה ואף הנחייה.

כמו כן, בפורמט מעט שונה, אזכרה בבית הנפטר או במיקום אחר בערב, תוכל 'דרך אחרת' לדאוג גם לשולחנות ואף לקייטרינג, לתכנים שונים שניתן לשלבם וכד'.

מספר מתאים של פתרונות ישיבה לכל אזכרה

נראה כי אחד הדברים החשובים ביותר לדבר עליו לקראת ארגון אזכרה הוא מספר האנשים שאמורים להגיע לטקס מעין זה. כמו בלא מעט טקסים אחרים, הרי שאף אדם לא ירצה לראות כיצד אנשים שאמורים להגיע לא יוכלו לשבת כשהם מגיעים לכבד את זכרו של אדם יקר. לכן כשאנו מדברים על השכרת כסאות ושולחנות לאזכרה אנו מדברים בראש ובאשונה על מספר המשתתפים.

מי שיבדוק בצורה רצינית וכמה שיותר מדויקת את מספר האנשים שאמורים להגיע לאזכרה של אב או אם או כל אדם יקר אחר שהלך לעולמו, יוכל להזמין בקלות רבה יותר מספר שולחנות וכיסאות שיספיקו לכולם. כאן גם חשוב לזהות את הגמישות של חברה שמתמחה בתחום זה לספק עוד פריטים במקרה הצורך.

אספקה מדויקת היא דבר חשוב

מעבר ליכולת ולרצון של חברה מתמחה לספק מספר רב של כיסאות ושולחנות ולטפל בשינויים מסוימים של ההזמנה, אנו צריכים להתייחס לעוד מספר אלמנטים שמדגישים עד כמה בשוק זה יש חברות שמציגות יתרון בעת השכרת כסאות ושולחנות לאזכרה ויש כאלה שלא יכולות להתחרות בצורה רצינית.

בין אם מדובר על הזמנה לכל מקום שהוא, בין אם מדובר על צורך מהיר ביותר של הכיסאות והשולחנות, ובין אם מדובר על פיזור שלהם או טיפול בעניינים אחרים הקשורים אליהם, הרי שחברה שמתמחה בשירות של השכרת כסאות ושולחנות לאזכרה תבצע אספקה מדויקת ותספק את רצונו של כל לקוח שלה.

ניצול מלא של הכיסאות והשולחנות

על מנת להבין עד כמה שירות כזה חייב ליצור מענה מדויק, עלינו לזכור כי אזכרה היא אירוע מיוחד. כלומר, אם נעבור על שלבי הטקס השונים נראה כיצד המגיעים אליו מתפללים, יושבים לאכול, ומקשיבים לדברים בשבחו של הנפטר או לדברי תורה של רב מסוים. לכן הם רוצים להרגיש נוח לאורך כל האזכרה.

אם רוצים ליהנות מניצול מלא של הפריטים החשובים האלה ולראות כיצד כל מי שהגיע לכבד בנוכחותו את הנפטר, את משפחתו ואת הטקס, אכן מצליח לעשות זאת, הרי שחשוב מאוד לראות מי היא החברה שמציעה השכרת כסאות ושולחנות לאזכרה מתוך הבנה שייעשה בהם שימוש ממצה בכל רגע ובכל שלב של האזכרה הקרובה.