היום, המשפחה האבלה אינה צריכה לדאוג בעצמה לכל מה שהיא זקוקה לצורך קיום ימי השבעה. קבלת המנחמים, אירוחם, מניין לצורך תפילות בבית הנפטר, אוהל אם אין מקום בבית, כיבוד וציוד להגשה, קייטרינג לאבלים, כסאות ושולחנות, אמצעי חימום/קירור וארגון סעודת המצווה בתום השבעה.

היום לא צריך להתרוצץ דרך מספר ספקים כדי לארגן זאת. תחת קורת גג אחת, 'דרך אחרת' יכולה לדאוג למכלול הפרטים החל מהמשמעותי ביותר וכלה בפרטים הקטנים והפעוטים בכדי לספק למשפחה המרוכזת באבל על מות יקירה את הזמן להתאבל ולקבל את המנחמים בצורה מכובדת ונוחה.

'דרך אחרת' תדאג לניהול המלא והצרכים של ימי השבעה החל מהשכרת הציוד והבאתו לבית האבלים ופירוקו ולקיחתו בתום ימי האבל.

בשוק הישראלי יש חברות רבות

בהתאם לכל צורך אנו רואים כיצד כל אדם יכול להפוך לצרכן שמחפש מוצר או שירות כלשהו. לכן אנו מבינים עד כמה הרצון לספק צרכים מסוימים מביא לכך שגופים מסחריים שונים מוקמים, פועלים וגדלים בקצבים שונים. לגבי השכרת ציוד לשבעה אנו רואים גם כאן כיצד צרכיהם של אבלים מכתיבים את המצב בשוק.

כך אנו יכולים לראות כיצד רבים כבר מבינים שאין הם צריכים להכין מקום מיוחד בבית או בדירה ליושבים שבעה או לאלו שמגיעים לנחם בשבוע זה. בזכות שילוב בין אוהלים, כלים, שולחנות, כיסאות, ועוד אלמנטים חשובים אחרים, רבים הם אלו שמעבירים את תקופת השבעה בצורה קלה באמצעות חברות שונות העוסקות בתחום.

הרצון הברור למצוא את החברה הטובה ביותר

ריבוי החברות בשוק הישראלי מציג אפשרות מצוינת לקבל את כל מה שצריך לתקופת השבעה. מדובר על חברות רבות שמתחרות ביניהן, וחלקן האיכותי עושה את הכול על מנת שכל מי שנעזר בשירות של השכרת ציוד לשבעה יידע שיש לו על מי לסמוך ושאין לו בכלל מה לדאוג בתקופה הקשה מאוד של השבעה.

המספר הרב של החברות בארץ גם מדגיש עד כמה יש רצון ברור של כל אדם שנכנס לתקופת אבל למצוא את החברה שבאמת תספק לו שירות רגוע ובטוח. הרצון לחלוק כבוד לנפטר ולארח אנשים לשבעה בצורה מספקת, מדגיש עד כמה השכרת ציוד לשבעה היא זו שיכולה לעשות את ההבדל בין אי נעימות לבין סיפוק מלא.

חיפוש נכון יבוא לתוצאות חיוביות

כל בר דעת יודע שאם ישקיע מעט מזמנו ויחפש בצורה רצינית מוצר או שירות כלשהו, הרי שהוא יצליח למצות את המקסימום ממה שרכש או הזמין. גם אם תקופת השבעה נופלת לפתע בצורה כואבת מאוד, וגם אם יש רגשות עצומים שמקשים על מחשבה בהירה, עדיין חיפוש רציני של שירותי השכרה מעין אלו הוא חשוב ביותר.

יש להיות כמה שיותר פנויים בצורה מיידית לחיפוש אחר חברות שעוסקות בתחום זה ולמצוא כמה שיותר מהר את מי שתציע השכרת ציוד לשבעה בצורה רצינית ביותר. חיפוש נכון הוא כזה שבא לידי ביטוי בבדיקה מהירה של מספר חברות, ביצירת קשר ראשונית כדי לזהות את איכות החברה, ובקבלת כל המידע הנדרש בצורה ברורה.