טקס אזכרה – אזכרה שנה לאמא

טקס אזכרה - אזכרה שנה לאמא
טקס אזכרה – אזכרה שנה לאמא

 טקס אזכרה – אזכרה שנה לאמא:כל מה שצריך כדי לארגן אזכרה ביעילות רבה

להיפרד מאימא זו הפרידה הקשה ביותר לנו במהלך חיינו. אמא שעמדה במסירות ואהבה גדולה תמיד לצדינו, אמא שהכילה אותנו על כל בקשותינו, אמא שהיוותה מקור השראה לכל מעשינו, אמא שדאגה לנו בזמן צרה או מכאוב, אמא שהייתה עבורנו כתף לשים את ראשנו ועצה טובה בהתלבטותנו. להיפרד מאימא שהייתה כל עולמנו – קשה. בעת ההלוויה והשבעה הכאב הוא הדבר היחיד שאפף אותנו ולא מצאנו מקום לזיכרונות למילים היפות שברצוננו להעלות לזכרה, הבכי והיגון אפף אותנו מכל עבר. במהלכה של השנה התבהרו מעט השמיים הקודרים והיגון התחלף בגעגוע וזו העת לתת לאימא את הכבוד הראוי לה ולערוך עבורה טקס אזכרה לציון שנה שיעסוק בזכרה ויציין את דרכה, את כל אותם הדברים הטובים שעומדים לזכותה למען כולם, משפחתנו וחברינו יזכרו את כל אותם דברים טובים שלה.
'דרך אחרת' יכולה לסייע לכם להפיק אזכרה לאימא לציון שנה לפטירתה ייחודית ומכובדת בדיוק כפי שראיתם בעיני רוחכם. 'דרך אחרת' עם ניסיונה הרב תוכל להציע מגוון של פעילויות שידברו בשבחה ויותאמו לדרכה ופועלה, במשחק תפקידים, בזמר ובשיר, אלבום המשלב תמונות ומתכונים אהובים, ספר חיים, מצגת ועוד דברים רבים ומגוונים. 'דרך אחרת' אף תדאג לכל המטלות הלוגיסטיות להפיק ערב מהסוג הזה.

 

נראה כי אם נשאל אנשים שונים בלא מעט מקומות לגבי דמויות מיוחדות בחיים שלהם, הרי שאימם היא זו שתעלה לרובם בראש. אין ספק שדמות אם היא דבר חשוב בכל בית ובכל משפחה, ולכן יום האזכרה לאחר מותה הוא יום חשוב מאוד אותו יש לנהל בצורה יעילה על מנת לתת כבוד ולהרגיש כיצד מנציחים את זכרה בצורה מרגשת.

בכל רחבי ישראל אנו רואים כיצד נערכות אזכרות בצורות כאלה ואחרות עבור אנשים יקרים שכבר אינם איתנו. אזכרה שנה לאמא גם היא כזו שנערכת במקומות רבים, אך יש כאלו שמשקיעים בה יותר מתוך הבנה כי ניהול יצירתי וערכי יותר של הטקס הופך את האזכרה לאישית ולכזו שניתן להתגאות בה הן במהלכה והן לאחריה.

 

הסדר המופתי והנוחות של כולם
בין שלל הדברים שלהם יש לדאוג במהלך אזכרה לאמא יקרה שהלכה לעולמה לפני שנה או מספר שנים, צריך קודם כל לדאוג לסדר מופתי כדי שכל אחד יוכל להרגיש כיצד הוא יכול לקחת חלק פעיל באזכרה החשובה. הנוחות במהלך אזכרה שנה לאמא היא כזו שתכריע רבות לגבי איכות הטקס ולגבי השתתפותם של רבים בו.

חברת "דרך אחרת" מצוידת בכל הידע ובכל האמצעים הדרושים להפקה מעין זו והיא מעניקה לכל אדם ומשפחה אפשרות לערוך אזכרה שנה לאמא בלי כל דאגות מיותרות. החל מציוד שמתאים לכל היקף של אזכרה ולכל מקום, וכלה באפשרות לנהל את הטקס בצורה מקורית ואישית, ניתן לערוך אזכרה שלא תשאיר אף אדם אדיש.

עוד אירוע מכובד לזכרה של דמות חשובה בחיים
חשוב מאוד שגם אזכרה תהיה אירוע מכובד. למרות שמדובר ברגעים לא קלים עבור ילדיה של אישה בוגרת או עבור משפחה מורחבת שכל חלקיה מכירים את האישה שנפטרה לפני שנה או יותר, הרי שבכל זאת מדובר בסוג של אירוע בו נפגשים לעתים אנשים שלא ראו זמן רב אחד את השני למטרה של הנצחה שנתית של אדם יקר.

אם מבינים זאת, אזי לא לוקחים את האזכרה בצורה מובנת מאליה, אלא מקפידים לחדש ולרענן אזכרה שנה לאמא בכל שנה מחדש. אם פועלה של האם היה רב ומגוון כל כך במהלך השנים בו חינכה ילדים, עבדה כדי לפרנס, ושימשה דמות לחיקוי, הרי שגם האזכרה שלה מדי שנה יכולה להיות מגוונת ומיוחדת יותר.