כיום קיימים בישראל מספר לא מבוטל של צורות קבורה. קבורה מסורתית, המוכרת מכולן, כאשר הנפטר נטמן בחלקת אדמה ועליה מוקמת מצבה, קבורה רוויה – כאשר שני בני הזוג נקברים האחד מעל השני בחלקת אדמה אחת ומעליהם מוקמת מצבה אחת עם שמותיהם, קבורת סנהדרין, כאשר הנפטר נקבר בתא המיועד לכך בקיר וכן, קבורה בארון כאשר הנפטר נטמן בכל אחת מהצורות לעיל בארון.

לאחר בחירת סוג קבורה עומדים בפני המשפחה האבלה כל סידורי הקבורה מול המוסדות השונים וכל זה בפרק הזמן הקצר ביותר מרגע פטירתו של יקירם.

ניסיונה העשיר והמגוון והיכרותה את המוסדות הנוגעים בדבר של 'דרך אחרת' יכולה להקל עשרת מונים על המשפחה ולבצע זאת לשביעות רצונה של המשפחה בפרק זמן קצר ומקצועי. 'דרך אחרת' מתמחה בניהול כל מערך ההלוויה החל מסידורי הקבורה השונים ועד לקבורתו של הנפטר.

כל זאת עם שירותיות ורגישות ברמה גבוהה, עם קשר הדוק וצמידות לבקשות המשפחה יוצא אל הפועל טקס קבורה וליווי דרכו האחרונה של הנפטר מכובד וייחודי רק לו.

יש לא מעט פרטים לטפל בהם

בעת הצורך לקבור כל אדם במדינת ישראל אנו רואים עד כמה יש לא מעט פרטים לטפל בהם. קבורה מסודרת במדינת חוק היא דבר שחייב להיות מבוצע בצורה מאורגנת אחרת יכולות לצוץ בעיות ותקלות שאף אחד לא מעוניין בהן. כבוד המת הוא דבר חשוב ולכן סידורי קבורה בישראל יכולים להיעשות היום בצורה קפדנית יותר.

בשנים האחרונות אנו מזהים את הרצון של חברות שונות להציע את עצמן לטיפול בסידורי הקבורה השונים כדי שלאבלים יהיה יותר קל. כאמור, מספר הפעולות שיש לבצע בטרם טומנים את הנפטר באדמה הוא לא קטן, ולכן אם יש שירות מקצועי שיכול לעזור בכך הרי שזה לא מפתיע לראות כיצד הוא נשקל בחיוב.

לא רק קבורה מסורתית

חשוב לדבר בצורה רחבה יותר על קבורה במדינת ישראל. הכוונה היא לכך שבשנים האחרונות אנו רואים כיצד חיים בישראל לא רק אנשים ששומרים על הדת היהודית, אלא גם בני דתות אחרות, אנשים חסרי דת ועוד. לכן לגבי סידורי קבורה בישראל יש להתייחס לכל מקרה לגופו על מנת לבצע קבורה מכובדת.

בין אם אנו מדברים על חילוניים גמורים ובין אם אנו מדברים על אלו שמעוניינים מאוד בקבורה אזרחית, הרי שחשוב מאוד לספק שירות תואם, אם נקרא לזה כך, ולאפשר לכל אחד להיקבר בהתאם לרצונו (תוך התייחסות לחוק בארץ, כמובן). כך אפשר להציע סידורי קבורה בישראל תוך יצירת מענה מלא לכל מקרה.

ליווי מדוקדק ואישי גם יחד

מאחר ומדובר ברגע קשה מאוד עבור כל אדם שאיבד אדם יקר, הרי שאנו יכולים להבין עד כמה שירות כזה חייב להיות מבוצע ברגישות רבה ולא מתוך דקדקנות גרידא. כך אנו רואים כיצד חברה איכותית מבדלת את עצמה משאר מתחרותיה ומדגישה את רגישותה ואת רמת הליווי האישי שהיא מציעה למי שנעזר בה.

הסברים ברורים לגבי התהליך כולו, מענה על כל שאלה רלוונטית, סבלנות רבה לאורך כל שלבי השירות, והדגשת ההסתמכות על יחס אישי, מדגישים עד כמה סידורי קבורה בישראל יכולים להתנהל בצורה שתרגש כל מי שמלווה את האדם היקר לו בדרכו האחרונה ורוצה לעשות זאת בצורה מכובדת מאוד.