פטירתו של אדם יקר מכניסה את משפחתו למצב של סחרור ובלבול מחמת עומס המטלות הפוקדות  אותם בזמן קצר מאוד, עליהם מוטלת האחריות לארגן את ההלוויה עם כל הסידורים מול המוסדות השונים, הודעה מידית לכל בני המשפחה, החברים והמכרים, וכמובן לדאוג למקום לשבת את שבעת ימי האבל ומספיק מקום לקבל ולארח את כל המנחמים שיפקדו אותם בימי האבל וכל זאת בה בשעה שהיא, המשפחה, איבדה את יקירה וכל מה שהיא רוצה כעת זה להתאבל על מותו וללוותו בדרכו האחרונה בצורה מאוד מכובדת.

כאשר מתחילים ימי האבל, מיד לאחר קבורתו של הנפטר, אל בית הנפטר נוהרים כל בני המשפחה, החברים והמכרים , הן של הנפטר והן של בני המשפחה הקרובה היושבים שבעה ומבקשים לנחמם.

ולשם כך, לעיתים על המשפחה לדאוג למקום נוח לקבלתם ועליהם לדאוג לאוהל אבלים בו יקבלו את המנחמים.

'דרך אחרת', מתמחה בארגון האוהל עם כל תכולתו למהלך ימי השבעה בזמינות, מקצועיות ורגישות גבוהה, מתאימה את האוהל ותחולתו הן לצרכי המשפחה והן לרצונותיה. מעניקה שירות מקצועי לגבי פירוק והרכבת האוהל בכל מיקום שייבחר, יכולה לדאוג לכל תכולה שתתבקש, החל משולחנות וכסאות, חימום/קירור, הגברה, מיחם, כיבוד וקייטרינג לאבלים, קייטרינג לסעודת המצווה בתום השבעה ועוד. 'דרך אחרת, מעניקה למשפחה האבלה להתרכז באבלה הכבד ובקבלת המנחמים ודואגת במסירות לכל השאר שמסביב.

שבעה

הזמינות של חברה שמתמחה בכך

מוות של אדם יקר יכול להיות כזו שיופיע בצורה מיידית ולעתים ללא כל התראה. כך אנו רואים כיצד בכל רחבי מדינת ישראל נזקקים לפתע ילדיו של הורה מסוים שנפטר לאוהל עבור תקופה השבעה. מקרים כואבים אחרים מראים כיצד יש צורך כזה לבחור מבין מגוון אוהלים להשכרה לשבעה על מנת לספק מקום נוח לשבוע הקשה.

לכן ראוי לדבר בצורה כמה שיותר רצינית על הזמניות שצריכה להציג חברה רצינית העוסקת בשיווק של אוהלים כאלו. בפועל, מדובר על חברה רצינית שלהבדיל מלא מעט מתחרות שלה היא מציגה אפשרות ליצור איתה קשר גם בשעות חריגות מאוד, לקבל את האוהל המתאים כמה שיותר מהר, ולפתור בעיות שונות שצצות לעתים אצל אבלים מסוימים.

גם התקנה יכולה להיות חלק מסודר

אלו שצריכים אוהל כזה מקבלים מידע על שירות זה מחברות שונות ומבינים שמדובר לא רק על סוג האוהל וגודלו, אלא גם על ההתקנה שלו. אחרי הכול אנו יכולים להבין שלרוב אין כמות אנשים או מספיק ידע להקים אוהלים כאלו. לכן שיווק של אוהלים להשכרה לשבעה יהיה מצוין אם מדובר גם על התקנה והעמדה של כל אוהל.

ברגע שניתן לזהות את היכולת של חברה הן להציע אוהל מתאים מכל הבחינות והן העמדה מקצועית ומסודרת שלו, הרי שכל אבל מבין שהוא יכול להיות פנוי לחלוטין לאבלו ולא לדאוג לגבי הטרדות שונות הקשורות לנושא. כך, אוהלים להשכרה לשבעה מציעים מקום מסודר לימי השבעה ללא כל דאגה מצדם של האבלים.

מקום מכובד להעביר את השבעה

נראה כי לא צריך להדגיש עד כמה תקופת השבעה היא כזו שחשוב להעביר אותה בצורה מאוד מכובדת. אנו עוסקים בשבוע הקשה לאחר פטירתו של אדם יקר, ולכן כל אבל וכל מי שמגיע לנחם רוצים לראות שיש להם מקום לשבת, להתפלל, לאכול, לדבר, ולעתים אף לישון מבלי שהם ירגישו תחושת אי נוחות.

אלו שמשווקים אוהלים כאלו צורה מכובדת מאוד עושים את הכול על מנת להציג מבחר רציני שממנו ניתן לבחור את האוהל הטוב ביותר שיכבד כל אחד מהנוכחים שנמצא בו. לכן כשמדברים על המבחר הגדול של אוהלים להשכרה לשבעה, צריך לדבר בעצם על כך שהמקום יכבד הן את האנשים והן את המעמד הרגיש.